آ

  • آزمون دکتری بررسی مصاحبه های آزمون دکتری از منظر داوطلبان [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 51-69]
  • آمایش سرزمین رویکرد تحلیل فضایی در روند توسعه آموزش عالی [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 105-128]
  • آموزش پودمانی ارزشیابی دوره های پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی بر اساس نیازسنجی بازار کار [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 25-41]
  • آموزش­ عالی واکاوی اشتغال پذیری دانشجویان زن: راهکاری جدید برای تقویت حضور زنان در بازار کار [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 21-50]
  • آموزش­ عالی بررسی مصاحبه های آزمون دکتری از منظر داوطلبان [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 51-69]
  • آموزش­ عالی شناسایی ملاکهای پذیرش دانشجویان دوره دکتری: مطالعه ای کیفی [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 71-97]
  • آموزش ­عالی عوامل مرتبط با دانش آفرینی در دانشگاهها: پژوهشی کیفی [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 121-147]
  • آموزش عالی الزامات بودجه ریزی عملیاتی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 39-59]
  • آموزش عالی اولویت بندی عوامل توانمندساز چابکی سازمانی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهر یزد [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 61-81]
  • آموزش عالی طراحی الگوی سیاست پژوهی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 81-104]
  • آموزش عالی آینده پژوهی تغییرات رویکردی آموزش عالی در توسعه سرمایه انسانی کشور؛ سناریویی محتمل برای افق 1410 [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 31-55]
  • آینده پژوهی آینده پژوهی تغییرات رویکردی آموزش عالی در توسعه سرمایه انسانی کشور؛ سناریویی محتمل برای افق 1410 [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 31-55]

ا

  • ادراک دانشجویان ویژگیهای روانسنجی (پایایی و روایی) مقیاس کیفیت تدریس استادان از دیدگاه دانشجویان دانشگاه گیلان [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 109-125]
  • ارتباط با دانش آموختگان ترسیم سیمای ارتباط دانشگاه و دانش آموختگان در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 129-153]
  • ارزش پولی ارائه الگویی برای اندازه گیری ارزش پولی سرمایه انسانی و برآورد آن در کشور ایران [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 21-28]
  • ارزشیابی ارزشیابی دوره های پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی بر اساس نیازسنجی بازار کار [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 25-41]
  • ارزشیابی تدریس ویژگیهای روانسنجی (پایایی و روایی) مقیاس کیفیت تدریس استادان از دیدگاه دانشجویان دانشگاه گیلان [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 109-125]
  • ارزیابی ارزیابی مهارتهای حرفه ای و وضعیت اشتغال دانش‌آموختگان ‌کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 1-24]
  • ارزیابی عملکرد/کارایی/اثربخشی تابع تولید آموزش عالی: کاربردها، چالشها و چشم‌اندازها [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 1-29]
  • استخراج خصیصه طراحی سامانه شناسایی عوامل مؤثر در پذیرش داوطلبان دورۀ دکترای تخصصی با استفاده از VPRST [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 97-120]
  • اشتغال واکاوی اشتغال پذیری دانشجویان زن: راهکاری جدید برای تقویت حضور زنان در بازار کار [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 21-50]
  • اشتغال­ پذیری واکاوی اشتغال پذیری دانشجویان زن: راهکاری جدید برای تقویت حضور زنان در بازار کار [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 21-50]
  • اعتباربخشی بررسی مصاحبه های آزمون دکتری از منظر داوطلبان [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 51-69]
  • اعضای هیئت علمی نگاهی به تولیدات علمی نویسندگان ایرانی با وابستگیهای سازمانی غیر ایرانی [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 63-80]
  • افزایش عملکرد تأثیر تصویر ذهنی اعتبار علمی دانشگاه بر نگرش دانشجویان در باره افزایش عملکرد تحصیلی: نقش تعدیلگری کیفیت آموزش [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 83-107]
  • الزامات الزامات بودجه ریزی عملیاتی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 39-59]
  • ایران الزامات بودجه ریزی عملیاتی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 39-59]
  • ایران تأثیر تصویر ذهنی اعتبار علمی دانشگاه بر نگرش دانشجویان در باره افزایش عملکرد تحصیلی: نقش تعدیلگری کیفیت آموزش [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 83-107]
  • اینترنت عوامل مؤثر شکل گیری هویت دانشگاهی دانشجویان با تأکید بر نقش اینترنت [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 121-149]

ب

  • بازار کار واکاوی اشتغال پذیری دانشجویان زن: راهکاری جدید برای تقویت حضور زنان در بازار کار [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 21-50]
  • بهره وری کل عوامل تولید. طبقه بندی: JEL:.D24 تحلیل تجربی تأثیر کاهش نابرابری آموزشی بر بهره وری کل عوامل تولید در ایران [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 43-62]
  • بودجه ریزی الزامات بودجه ریزی عملیاتی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 39-59]
  • بودجه ریزی عملیاتی الزامات بودجه ریزی عملیاتی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 39-59]

پ

  • پایایی و روایی سازه ویژگیهای روانسنجی (پایایی و روایی) مقیاس کیفیت تدریس استادان از دیدگاه دانشجویان دانشگاه گیلان [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 109-125]
  • پایگاه اسکوپوس.‬‬‬‬‬‬‬ نگاهی به تولیدات علمی نویسندگان ایرانی با وابستگیهای سازمانی غیر ایرانی [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 63-80]
  • پژوهش کیفی عوامل مرتبط با دانش آفرینی در دانشگاهها: پژوهشی کیفی [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 121-147]
  • پیش‌بین‌ها شناسایی ملاکهای پذیرش دانشجویان دوره دکتری: مطالعه ای کیفی [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 71-97]

ت

  • تابع تولید آموزش عالی تابع تولید آموزش عالی: کاربردها، چالشها و چشم‌اندازها [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 1-29]
  • تجربه دوره آموزشی ویژگیهای روانسنجی (پایایی و روایی) مقیاس کیفیت تدریس استادان از دیدگاه دانشجویان دانشگاه گیلان [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 109-125]
  • تحصیل هویت دانشجویی و عوامل مرتبط با آن در میان دانشجویان دانشگاههای یزد [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 1-19]
  • تحصیلات تکمیلی بررسی مصاحبه های آزمون دکتری از منظر داوطلبان [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 51-69]
  • تحلیل رفتگی آموزشی تأثیر کیفیت آموزش و خدمات آن بر «تحلیل رفتگی آموزشی» دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 71-95]
  • تحلیل فضایی رویکرد تحلیل فضایی در روند توسعه آموزش عالی [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 105-128]
  • تصویر برند تأثیر تصویر ذهنی اعتبار علمی دانشگاه بر نگرش دانشجویان در باره افزایش عملکرد تحصیلی: نقش تعدیلگری کیفیت آموزش [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 83-107]
  • توانمندسازهای چابکی اولویت بندی عوامل توانمندساز چابکی سازمانی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهر یزد [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 61-81]
  • توسعه پایدار رویکرد تحلیل فضایی در روند توسعه آموزش عالی [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 105-128]
  • توسعه علمی شناسایی ابعاد و مؤلفه های مدیریت توسعه علوم انسانی؛ ارائه یک مدل مفهومی [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 151-169]
  • تولید علم نگاهی به تولیدات علمی نویسندگان ایرانی با وابستگیهای سازمانی غیر ایرانی [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 63-80]

چ

  • چشم­انداز شغلی هویت دانشجویی و عوامل مرتبط با آن در میان دانشجویان دانشگاههای یزد [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 1-19]

د

  • دانش ­آفرینی عوامل مرتبط با دانش آفرینی در دانشگاهها: پژوهشی کیفی [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 121-147]
  • دانش آفرینی نقش فرهنگ دانشگاهی بر دانش آفرینی از دیدگاه صاحبنظران نظام آموزش عالی [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 127-151]
  • دانش آموختگان ترسیم سیمای ارتباط دانشگاه و دانش آموختگان در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 129-153]
  • دانشجویان واکاوی اشتغال پذیری دانشجویان زن: راهکاری جدید برای تقویت حضور زنان در بازار کار [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 21-50]
  • دانشجویان آموزش از دور بررسی تأثیر محتوای الکترونیکی سواد اطلاعاتی بر مهارتهای حل مسئله دانشجویان [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 57-70]
  • دانشجویان دکتری ترسیم سیمای ارتباط دانشگاه و دانش آموختگان در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 129-153]
  • دانشگاه تأثیر تصویر ذهنی اعتبار علمی دانشگاه بر نگرش دانشجویان در باره افزایش عملکرد تحصیلی: نقش تعدیلگری کیفیت آموزش [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 83-107]
  • دانشگاه ترسیم سیمای ارتباط دانشگاه و دانش آموختگان در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 129-153]
  • دانشگاه هویت دانشجویی و عوامل مرتبط با آن در میان دانشجویان دانشگاههای یزد [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 1-19]
  • دانشگاه سرمایه فکری و فرایندهای مدیریت دانش در سازمان کوانتومی: بررسی موردی دانشگاه کاشان [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 99-119]
  • دانشگاه آزاد اسلامی ترسیم سیمای ارتباط دانشگاه و دانش آموختگان در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 129-153]
  • دانشگاه جامع علمی کاربردی ارزشیابی دوره های پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی بر اساس نیازسنجی بازار کار [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 25-41]
  • دوره دکتری شناسایی ملاکهای پذیرش دانشجویان دوره دکتری: مطالعه ای کیفی [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 71-97]
  • دورۀ دکترای تخصصی طراحی سامانه شناسایی عوامل مؤثر در پذیرش داوطلبان دورۀ دکترای تخصصی با استفاده از VPRST [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 97-120]

ر

  • رتبه‌بندی دانشگاهها تابع تولید آموزش عالی: کاربردها، چالشها و چشم‌اندازها [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 1-29]
  • رشد اقتصادی بررسی تأثیر سرمایه گذاری در سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا با استفاده از روش GMM [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]
  • روش داده های تابلویی پویا GMM بررسی تأثیر سرمایه گذاری در سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا با استفاده از روش GMM [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]
  • روش مبتنی بر درآمد ارائه الگویی برای اندازه گیری ارزش پولی سرمایه انسانی و برآورد آن در کشور ایران [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 21-28]

ز

  • زنان واکاوی اشتغال پذیری دانشجویان زن: راهکاری جدید برای تقویت حضور زنان در بازار کار [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 21-50]

س

  • سازمان کوانتومی سرمایه فکری و فرایندهای مدیریت دانش در سازمان کوانتومی: بررسی موردی دانشگاه کاشان [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 99-119]
  • سرمایه اجتماعی هویت دانشجویی و عوامل مرتبط با آن در میان دانشجویان دانشگاههای یزد [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 1-19]
  • سرمایه انسانی بررسی تأثیر سرمایه گذاری در سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا با استفاده از روش GMM [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]
  • سرمایه انسانی ارائه الگویی برای اندازه گیری ارزش پولی سرمایه انسانی و برآورد آن در کشور ایران [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 21-28]
  • سرمایه انسانی تابع تولید آموزش عالی: کاربردها، چالشها و چشم‌اندازها [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 1-29]
  • سرمایه انسانی آینده پژوهی تغییرات رویکردی آموزش عالی در توسعه سرمایه انسانی کشور؛ سناریویی محتمل برای افق 1410 [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 31-55]
  • سرمایه فکری سرمایه فکری و فرایندهای مدیریت دانش در سازمان کوانتومی: بررسی موردی دانشگاه کاشان [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 99-119]
  • سواد اطلاعاتی بررسی تأثیر محتوای الکترونیکی سواد اطلاعاتی بر مهارتهای حل مسئله دانشجویان [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 57-70]
  • سیاست پژوهی طراحی الگوی سیاست پژوهی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 81-104]
  • سیاست عمومی طراحی الگوی سیاست پژوهی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 81-104]
  • سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS) رویکرد تحلیل فضایی در روند توسعه آموزش عالی [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 105-128]

ش

  • شاخصهای آموزش عالی رویکرد تحلیل فضایی در روند توسعه آموزش عالی [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 105-128]

ض

  • ضریب آنتروپی رویکرد تحلیل فضایی در روند توسعه آموزش عالی [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 105-128]
  • ضریب جینی تحلیل تجربی تأثیر کاهش نابرابری آموزشی بر بهره وری کل عوامل تولید در ایران [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 43-62]

ع

  • علوم انسانی شناسایی ابعاد و مؤلفه های مدیریت توسعه علوم انسانی؛ ارائه یک مدل مفهومی [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 151-169]

ف

  • فرایندهای تبدیل دانش سرمایه فکری و فرایندهای مدیریت دانش در سازمان کوانتومی: بررسی موردی دانشگاه کاشان [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 99-119]
  • فرهنگ نقش فرهنگ دانشگاهی بر دانش آفرینی از دیدگاه صاحبنظران نظام آموزش عالی [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 127-151]
  • فرهنگ دانشگاهی نقش فرهنگ دانشگاهی بر دانش آفرینی از دیدگاه صاحبنظران نظام آموزش عالی [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 127-151]

ق

  • قیمت سایه ارائه الگویی برای اندازه گیری ارزش پولی سرمایه انسانی و برآورد آن در کشور ایران [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 21-28]

ک

  • کشورهای توسعه‫ یافته نگاهی به تولیدات علمی نویسندگان ایرانی با وابستگیهای سازمانی غیر ایرانی [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 63-80]
  • کشورهای جی هشت نگاهی به تولیدات علمی نویسندگان ایرانی با وابستگیهای سازمانی غیر ایرانی [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 63-80]
  • کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا بررسی تأثیر سرمایه گذاری در سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا با استفاده از روش GMM [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]
  • کیفیت آموزش تأثیر کیفیت آموزش و خدمات آن بر «تحلیل رفتگی آموزشی» دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 71-95]
  • کیفیت آموزشی تأثیر تصویر ذهنی اعتبار علمی دانشگاه بر نگرش دانشجویان در باره افزایش عملکرد تحصیلی: نقش تعدیلگری کیفیت آموزش [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 83-107]
  • کیفیت تدریس ویژگیهای روانسنجی (پایایی و روایی) مقیاس کیفیت تدریس استادان از دیدگاه دانشجویان دانشگاه گیلان [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 109-125]
  • کیفیت خدمات آموزشی تأثیر کیفیت آموزش و خدمات آن بر «تحلیل رفتگی آموزشی» دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 71-95]

گ

  • گزینش دانشجو طراحی سامانه شناسایی عوامل مؤثر در پذیرش داوطلبان دورۀ دکترای تخصصی با استفاده از VPRST [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 97-120]

م

  • متوسط دستمزد ارائه الگویی برای اندازه گیری ارزش پولی سرمایه انسانی و برآورد آن در کشور ایران [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 21-28]
  • مجموعه های نادقیق با دقت متغیر طراحی سامانه شناسایی عوامل مؤثر در پذیرش داوطلبان دورۀ دکترای تخصصی با استفاده از VPRST [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 97-120]
  • محتوای الکترونیکی بررسی تأثیر محتوای الکترونیکی سواد اطلاعاتی بر مهارتهای حل مسئله دانشجویان [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 57-70]
  • مخارج آموزشی دولت بررسی تأثیر سرمایه گذاری در سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا با استفاده از روش GMM [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]
  • مخارج بهداشتی دولت بررسی تأثیر سرمایه گذاری در سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا با استفاده از روش GMM [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]
  • مدلسازی ساختاری تفسیری اولویت بندی عوامل توانمندساز چابکی سازمانی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهر یزد [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 61-81]
  • مدل سرکوال تأثیر کیفیت آموزش و خدمات آن بر «تحلیل رفتگی آموزشی» دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 71-95]
  • مدیریت شناسایی ابعاد و مؤلفه های مدیریت توسعه علوم انسانی؛ ارائه یک مدل مفهومی [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 151-169]
  • مدیریت دانش عوامل مرتبط با دانش آفرینی در دانشگاهها: پژوهشی کیفی [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 121-147]
  • مسائل انتخاب و درونزایی تابع تولید آموزش عالی: کاربردها، چالشها و چشم‌اندازها [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 1-29]
  • مصاحبه علمی بررسی مصاحبه های آزمون دکتری از منظر داوطلبان [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 51-69]
  • ملاکها شناسایی ملاکهای پذیرش دانشجویان دوره دکتری: مطالعه ای کیفی [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 71-97]
  • منابع درونی و بیرونی عوامل مؤثر شکل گیری هویت دانشگاهی دانشجویان با تأکید بر نقش اینترنت [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 121-149]
  • مهاجرت نخبگان نگاهی به تولیدات علمی نویسندگان ایرانی با وابستگیهای سازمانی غیر ایرانی [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 63-80]
  • مهارت حل مسئله بررسی تأثیر محتوای الکترونیکی سواد اطلاعاتی بر مهارتهای حل مسئله دانشجویان [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 57-70]
  • مهارتهای حرفه ای ارزیابی مهارتهای حرفه ای و وضعیت اشتغال دانش‌آموختگان ‌کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 1-24]
  • مهندسی فناوری اطلاعات ارزیابی مهارتهای حرفه ای و وضعیت اشتغال دانش‌آموختگان ‌کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 1-24]
  • موردپژوهی واکاوی اشتغال پذیری دانشجویان زن: راهکاری جدید برای تقویت حضور زنان در بازار کار [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 21-50]

ن

  • نابرابری آموزشی تحلیل تجربی تأثیر کاهش نابرابری آموزشی بر بهره وری کل عوامل تولید در ایران [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 43-62]
  • نظام آموزش عالی نقش فرهنگ دانشگاهی بر دانش آفرینی از دیدگاه صاحبنظران نظام آموزش عالی [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 127-151]
  • نظام پذیرش شناسایی ملاکهای پذیرش دانشجویان دوره دکتری: مطالعه ای کیفی [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 71-97]
  • نیازسنجی ارزشیابی دوره های پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی بر اساس نیازسنجی بازار کار [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 25-41]

و

  • وضعیت اشتغال دانش آموختگان ارزیابی مهارتهای حرفه ای و وضعیت اشتغال دانش‌آموختگان ‌کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 1-24]

ه

  • هویت برنامه-دار عوامل مؤثر شکل گیری هویت دانشگاهی دانشجویان با تأکید بر نقش اینترنت [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 121-149]
  • هویت دانشجویی هویت دانشجویی و عوامل مرتبط با آن در میان دانشجویان دانشگاههای یزد [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 1-19]
  • هویت دانشگاهی عوامل مؤثر شکل گیری هویت دانشگاهی دانشجویان با تأکید بر نقش اینترنت [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 121-149]
  • هویت مشروعیت‌بخش عوامل مؤثر شکل گیری هویت دانشگاهی دانشجویان با تأکید بر نقش اینترنت [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 121-149]
  • هویت مقاومت عوامل مؤثر شکل گیری هویت دانشگاهی دانشجویان با تأکید بر نقش اینترنت [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 121-149]

ی

  • یادگیری نقش فرهنگ دانشگاهی بر دانش آفرینی از دیدگاه صاحبنظران نظام آموزش عالی [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 127-151]